HALMSTAAAD !


Skolan idag, bra dag. Hade min sista gitarr lektion, kanske för alltid... Tråkigt, men ska försöka fortsätta spela hemma ofta.

För ett tag sedan kom jag på idén att jag och Anna skulle ta tåget till ett ställe där ifk spela borta match, kolla på matchen och sova på vandrarhem. Idag kom planen väldigt mycket närmare verklighet. Jag kollade upp och såg att de spelade match i Halmstad ett bra datum, i slutet av juli. Vi kollade upp tågpris, som nu ligger på en låg summa. Vi har kollat runt mellan olika hotell och vandrarhem i staden också. Vi har t.o.m. skickat in en bokningsförfrågan till det bästa vandrarhemmet. Hotell är alldeles för dyrt, och detta låg mitt i stan, och var billigt. Det blir säkert jättebra! Är grymt pepp på detta nu! :D This is going to be great Anna! <3

Nu kollar jag på O.C. och läser om min språkresa. Det är bara 23 dagar kvar nu! Men det verkade som avresedatumet har flyttas fram en dag. Vet vem jag ska bo hos, en som heter Pamela. Vet inte om detta betyder att jag bor bara hos en familj med en medlem, eller om de bara skriver "den viktiga" i huset. Men börjar bli lite nervös... Det ska bli kul! :D

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

:O ska du på språkresa?<3

2010-05-24 @ 20:10:29
URL: http://matildalager.blogg.se/
Postat av: mellis

SV: ja, eller inte försäsong så, vi kör på som vanligt, vi är inget lag som satsar utan ett lag som spelar för att det är roligt :)

vilket lag spelar du i?

Ja, visst var det fint :)

2010-05-24 @ 21:00:26
URL: http://sarah.ivergard.com
Postat av: Faster Lena

Jag säger nej till att åka iväg sådär själv.



Kramar Lena

2010-05-25 @ 11:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0