språkresa

Har haft en svängande dag idag. Började helt okej, men sen har det gått upp och ner och ner och ner.... och nu lite upp. Bokade en språkresa till Malta i höstas, till St. Pauls Bay. I förra veckan fick vi ett mail om att det var för få som hade anmält sig och den blev inte av. Då letade jag upp nya datum och kände mig väldigt flexibel... Men sen visade det sig när pappa ringde idag att ingen resa gick dit...
Blev väldigt besviken som ni kanske förstår. Så har gått runt hela dagen och funderat över hur jag ska göra. Har kollat upp både resa till Brighton i England, Gozo som är en miniö utanför Malta, men som fort. tillhör det lilla landet i Medelhavet. Men jag tycker det verkar lite öde, och inte så mycket shopping o.s.v.
Den andra stora, eller kanske den största språkrese staden på Malta är St. Julians, men har varit osäker eftersom det pratats så mycket om att det är festställe och sånt så har jag inte haft sådan stor lust att åka dit. Känner mig inte som en festprisse... Men nu har jag läst om det och märkt att det ligger nära shopping och bad. Och jag behöver ju inte välja att festa, och människorna som åker dit är inte alla bara fjortisar. Jag kan ju faktiskt välja vilka jag vill umgås med och inte.
Så i morgon ska pappa ringa och kolla om de tiderna som jag nu valt till St. Julians finns. Håll alla era tummar åt mig då snälla, så att jag slipper med mer krångel med min språkresa nu. :) 

Förhoppningsvis kan min dag förbättras mer nu om ifk gbg vinner mot Helsingborg. Det vore ju underbart!

3 dagar till rödspätte! :D

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

Segt att resan krånglar :/

Men din nya header var fin! :D <3

2010-04-04 @ 20:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0