Stockholms resan !

Stockholm !

Det var kul. Resan upp lyssna vi på tennis, semifinal. Robin Söderling gick vidare till final (som han sedan förlora med 3-0 i set!) Åkte till stadion och hämta ut pappas nummerlapp. Hem till huset i Bromma. De hade fått det riktigt snygg med altanen! Jag och Anna tog en promenad i området och jag visade runt. ;)

Lördagen gick jag ut och tog en jogging runda. Fick lämna Anna hemma i sängen för hon är lat. :p Sedan fixa och åka tunnelbana in till city. 1:a gången Anna åkte tb i Sverige, har bara gjort det i New York innan. Vi gick runt och shoppa. Jag köpte en grå tunika och cykelbyxor, ett par i svart och ett i vitt. Perfekt att ha undet klänningen så inte låren skaver. Kollade på pappa i Kungsträdgården, såg fint ut! ;)

När jag var i en affär ringde det en man som ville ha städhjälp. Skickade för ca 1½ månad sedan ut i brevlådor i Timmervik att jag kunde hjälpa till med städning och trädgårdsarbete. Nu fick jag svar och har alltså fixat mig ett sommarjobb! :) 

Vi köpte glass på montis, den är så otroligt god! Jag tog jordgubb, den smakar riktigt. Verkligen smaskens ! Men min favorit är ändå kokos och vit choklad, sååååå gooood !

Till stadion och kolla när pappa sprang in i mål. Han sprang på sin bästa tid någonsin i Stockholm Marathon, 3:31 ! :D Och när han sprang på stadion ropa de upp honom i högtalarna; En spurt från Jonas Andersson! Häftigt!!
på kvällen kollade jag och Anna på Peters häftiga hemmabio, som verkligen är en biosalong med röda sammetsstolar och stor helväggsduk. Vi såg eragon, och själva filmen var väl inte så bra....

Söndagen åkte vi hem på morgonen, hemma 1 timme sedan iväg och träna 2h jobbig kondition. :p


Pappa är tredje tröjan med grå keps. ;)


//Josefin♥

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 16:32:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0