OS

OS-dagar i skolan nu. Började igår med 7-kamp. Det gick faktiskt bra för våra klass! När jag kom imorse hade de satt upp en resultatlista över årdagen och det visade sig att vi låg 2:a ! Chockad, vi brukar ofta lika rätt dåligt till.... Fösta året kommer vi på delad sista plats och förra året kom vi 8/12. Så när vi sa detta till alla när dem kom fick vi alltid tillbaka frågan; Va?, seriöst? eller oj! Haha, och idag var det då rätt logiskt dag nr. 2. Fotboll och volleyboll tuneringar. Vi kom 4:a i båda sporterna och fick då även poäng där. Gick även en runda på 1,2km. Jag gick 6ggr, så kan säga att jag fått dagens motion. ;) Hade även dragkampssemi. Vi fick möta 9b. Vi trodde inte att vi skulle vinna, men vi tog dom och vann båda dragen. GRYMT 9C ! :D

Imon blir det dragkampsfinal mor 9a och stafettfinaler. I stafetten får de 4:a bästa klasserna göra upp om segern i Stora Höga skolans os 2010! Jag tror 9b vinner, och att vi kommer 2:a eller 3:a! Hoppas hoppas!

Nu har jag mailat till min reseledare på Malta, Philip. Jag åker om 9 dagar, shiiiit! It's close! Är nervös men väldigt förväntasfull och tror det kommer bli kalasbra!

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

HEJA 9C :D <3

2010-06-08 @ 18:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0