I can see the sun in your eyes


Vaknade relativt tidigt idag, halv nio. Tog min tid att bli mig själv så att säga. Gick ner till f&f och arbetade, dammsög hela huset. Hade trevlig lunch med dem och syster. Cykla hem, satt vid datorn och åkte sedan ner till stranden. Blåste rätt kyligt, men det var skönt ändå. Låg och läste och tog sedan ett dopp. Det var ganska skönt, en av de bästa i Sverige iår. ;)
Spelade tennis med pappa på vår egen bana i Timmervik. De gjorde om den förra året så den är jättefin och perfekt att spela på nu under sommaren. Vi spelade en timme och det gick väl sådär.... Hehe, nejdå, det gick väl, men pappa är bättre. Vi spelade match och pappa vann med 5-3 i gem. ;)
Har nu ätit, ska lägga mig tidigt idag, för imon ska jag upp vid åtta och gå ner och jobba. Sedan ska jag nämligen in till Göteborg och titta på Gothia. Åker in med Jennifer och Julia, men medans jag kollar fotboll shoppar de, och så fikar vi tillsammans. Då får alla göra det de vill. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: tessan

ja man ska ju de (Y)

men har inga fotbollsintresserade kompisar ;((

2010-07-22 @ 23:04:10
URL: http://thereseporsefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0