Ullared och myys

Igår hade jag en bra dag. Vaknade halv sju vilket var liiite tidigt.... Åkte till Ullared och var framme runt nio. Gick runt och under tiden vi var där filmade inför nästa säsongs tv-serie. Jag gick förbi kameran ett par gånger, så kanske kommer jag vara med serien. :s Hehe, så nu måste jag ju se serien för att se om jag är med.
Det var rätt mycket folk, men ändå inte fruktansvärt mycket, så det funkade. Jag köpte en söt svart väska med sviler kedja, två slappa kortärmade tröjor - en i svart och i vit, almenacka och skolblock till gymnasiet- vilket vi inte kommer få, så nu är jag redo! Av mamma fick jag regnjacka och ett par jättesöta tygskor! :)

Hem och åka iväg igen till Sandra där Sofie och Nicco var! :) Hade en väldigt mysig kväll med massa tjejsnack och hemlagad mat av Sandra.... :p

Idag blir det att åka ner till F&F för att jobba tror jag, och bara chilla. :)

//Josefin♥

Vår fina vagn ;)

Tjejerna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0