Sommardag

Hej!

har haft en skön slapp dag. Började med att jag var väldigt seg och satt för länge vid datorn när det var så fint väder. Gick ner till f&f och arbetade, klippte gräset och en buske, 2½ timme. Gick hem och lämnade Engla för hon tycker det är så varmt nu och gick en runda. Hade med mig kameran så fotade massor och en burk att plocka bär i, så nu blir det god yourgurt med blåbär och hallon i i morgon bitti. :)
Åt middag och sedan gick jag och m&p ner till havet för ett kvällsdopp, det var faktiskt väldigt skönt! Känner att jag varit ute mycket under dagen om man räknar bort förmiddagen, och är alldeles trött nu, så somnar nog gott sen.

Hoppas ni har haft en bra dag! :)
//Josefin♥




Kommentarer
Postat av: Mormor

Fina bilder som vanligt!!!

Kram!!!

2010-07-22 @ 13:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0