Until we bleed

Hade det kul men jobbigt på träningen idag. Har inte matcher förrän i mitten av januari, så då tänker tränarna; varför inte köra lite fys nu? :P Haha, men det är bra träning, vii behöver det. Så det är helt rätt tänkt av dom men man blir trött! Men du känner dig även stolt och nöjd efteråt så... :) Så det blev en halvtimmes fys, sedan lite kast med vanliga handbollar, och även medicinbollar. Det är sådan stor skillnad när du har arbetat med medicinbollen, och går över till de vanliga. Då väger de ju ingenting! Det känns västa skumt! ;P Sedan gjorde jag och jullan, (de två utespelarna förutom ellen som hade ont) lite mitt 9 skott, och sedan vår position. Träningen idag var kul, men som sagt jobbig! :D

Nu sitter jag och fortsätter på mitt eftermiddagsprojekt, laddar över låtar till ipoden. Känner att jag är klar nu, det får räcka för idag. Är nöjd med mina "fynd" som jag hittat både i dator, skivorna och min och Emilias mobiler. Nu blir det lägga sig i sängen, och bara njuta av den otroligt bra musiken.
Mest nöjd blev jag när jag hittade Kleerups album på datorn. Hoppades då att until we bleed var med, som han sjunger tillsammans med Lykke Li och när jag såg att mitt hopp blev verklighet, blev jag överlycklig! Den är så himla bra. Man ska sätta på den på hög volym, stå, sitta, ligga, vad du vill och bara lyssna... Himmelskt !



God natt på er ! :)
//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0