Nu blir det handboll!

Hej!

Skolan igår och idag. Efter den igår så gick jag och Anna plus hundar ut på promenad i skogen. Hade med mig kameran så det kommer några bilder från det. Sedan gick vi hem till Anna och drack varm choklad, spelade fifa och buzz.

Idag fick vi sluta halv två istället för halv 4. Jag skulle in till Kungälv för att köpa present till Ellen och hämta mitt moppekörkort, sedan skulle pappa hämta mig. Men nu hann jag gå ända vägen bort till posten, tillbaka och hitta en bra present och ändå hinna med 4 bussen hem. Det var bra!

Anna ramlade, haha! ;D <3


Nu ska jag iväg och träna handboll som jag inte gjort sedan förra lördagen. Längtat! :D

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0