H.H. och plugg...

Hej!

Åkte till chokladfabriken. Det var gott. Man fick smaka på 3 sorter, lingon, lakris och chiili. Den första och sista var goda, den andra smakade tvål. Gjorde ett undantag från mitt godisuppehåll, men det har jag faktiskt bestämt att jag får. Och det var värt det, lingon var väldigt god!

Åkte bort till björnen med Emilia, men åkte 2 åk där, sedan hem igen. Det går inte att åka så länge för mina tår somna nästan bort. Hem och basta, härligt! Klockan 18 ska vi ut och äta, får se var vi hamnar. Men tills dess ska jag intensiv plugga NO. Fick det jag glömt hemma av Viktor, tack! Har laddat upp med min Håkan Hellström spotify-lista så det är bara att gasa!

Håkan Hellström - Hurricane Gilbert



//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: amelie

SV: ja dem är jättefina tycker jag med! :) först tyckte jag att dem var ganska fula men sedan började jag gilla dem :) och NU måste jagg haa dem! :):)

2010-02-19 @ 17:29:09
URL: http://amelieapartment.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0