Fredag

Hej!

Skolan idag, sedan hem till Engla. Gick ut på promenad, gick ner till farföräldrarna för att vara lite social med dem. Lyckades få mig en knäckemacka med skagenröra. MUMS! :D

Sedan läste jag slut Emma, den var bra. Ska försöka få tag på dem på DVD också. Började kolla på Oliver Twist som jag lånat av min so lärare. Den är sex timmar, och början som jag såg nu har jag redan sett 2gånger innan. Haha, men snart kommer jag till resten som jag inte sett.

Träning sedan i bollhallen. Det gick bra, hade mycket bättre bollkänsla än i onsdags. Hemma åt vi sill, nu kollar vi på OS, herr stafett i skytte samtidigt som extreme movie.

Bild från i tisdags, nu är det slask....

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: mellis

sv: jo, vissa tränare är helt fucked up!

Hade kommit långt på att vara vänsterhänt ^^

Nej, vi ska inte dig, vi ska spela eken , sen ska vi spela beach handboll i åhus :)

2010-02-27 @ 10:00:14
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/
Postat av: mellis

sv: åhus är underbart, har spelat den cupen ett år!

väldigt jobbigt att springa i sanden, men man får fin solbränna och det är otroligt roligt! :D

2010-02-28 @ 19:32:25
URL: http://thelifeofmellis.blogg.se/
Postat av: louice´wallin

GUUUUUD vilken fiiin blogg du har <3333 I LOVE IT<33

2010-03-05 @ 20:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0