Första dagen i backen!

Hejsan!

Första dagen ute i backarna. Gick ut och åkte nör backarna öppnade kl.9, och åkte runt lite överallt till ca 12.15. Då åkte vi hela familjen. Sedan gick vi hem och åt lunch. Därefter åkte jag och pappa ut i backarna igen. Mamma gick ut och åkte längd och syster mår inte så bra, så hon stannade hemma och vilade.



Men eftermiddagen vi hade var underbar! Vädret var lite konstigt. I backarna nere vid dalen var det molnigt, men när man åkte upp en bit hamnade man i molnet. Där snöade det och sikten var skymd. Men när man sedan åkte upp ända upp till toppen var det sol, och man såg att man var ovanför molnen. Det var riktigt mäktigt. Hade nästan bara kunnat stå och kolla på det.... Jag och pappa åker nästan lika fort så det gick smidigt, det var inte mycket folk i backarna (vart är alla sportlovs firande, sälen?) och de var inte så uppkörda, och därför härliga att åka i. Tempraturen var runt nollan och ingen vind, så såhär får det gärna vara resten av veckan! :)



När jag kom tillbaka så bastade jag och mamma. Hela lägenheten har en bastu tillsammans, och vi hade turen att få den precis mitt i mot. Och det var så härligt, frös lite överallt  + att duschen var lite konstig. Efter det tog jag en härlig promenad till ica kvantum och handlade tändstickor till mamma som var duktig att ta med sig ljust, men glömde något att tända dem med. :p Åt middag, fiskpinnar. Sedan OS-GULD!! Charlotte Kalla tog os-guld på 10km. :D Stod här och hoppade men det gick vägen. våret första guld detta os:et! :) Sedan gick jag och mamma och bokade bord till en resturang imon. Vi åt på den förra året också, den är jättemysig!

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fin-Fina bilder, vackert!!!



2010-02-16 @ 00:37:52
Postat av: caroline♥

åh va härligt de ser ut!:)

sv: jo han är verkligen söt söt sötast!:D

Men låten va juh go;)

2010-02-16 @ 12:56:00
URL: http://rnbcarro.blogg.se/
Postat av: eveliina ;*

fan va härligt det ser ut ;d

hoppas du har det bra,

och bryt inga ben(a)



och jag har börjat blogga igen:D<3

2010-02-18 @ 19:55:00
URL: http://eveelinnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0