Monday

Idag hade jag tänkt jobba först hos f&f och klippa deras gräsmatta, sedan gå till mannen som jag jobbar hos. Men när jag ringde och sa till honom att jag skulle komma sa han att det var bättre att jag kom i slutet av veckan istället, trots att vi redan hade pratats vid och sagt att jag skulle komma måndag eller tisdag.... Så är lite sur på honom just nu....

Jaja, jag antar att så är det ibland. Fick cykla hem istället och spela sims. Nu kom jag hem från en promenad med Engla, och halva vägen med mamma också. Hade med mig kameran, så sitter och redigerar och kollar igenom de bilderna nu.
 
Btw, tillsammans med farmor hemma hos dem kollade jag på kort när pappa var liten. De första korten var svart vita, men i riktigt bra kvalitet. Jag kommer ihåg ett speciellt som jag tycker var fint när pappas syster Lena gungar. Sen de första färg korten är kanske inte lika bra.... Men det var roligt att titta på. Alla har förändrats kan man väl säga. Och modet, hahaha! :p

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Jaa, det är hur snyggt som helst med stora skjortor till leggins love it :D

2010-08-09 @ 19:04:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Tack detsamma :) Jag jobbar inte just nu, är arbetslös/sjukskriven, men går snart på mammaledighet. Du sj?

2010-08-09 @ 19:25:35
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Elina - DALKULLA

Så lite så :)



Allt bra?

2010-08-09 @ 19:58:18
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0