Bra avslutning av dagen.


Hade sovmorgon imorse vilket var skönt. Första lektionen var engelska då vi hade ett dignostest så läraren skulle se vart vi låg. Sedan samhällskunskap med vår roliga lärare Kalle. Han pratar och prata, och man måste säga till honom när lektionen är slut, annats får man aldrig gå. :p Sista lektionen för veckan var naturkunskap där vi pratade om atomers uppbyggnad och istoper och sånt.

När jag kom till Jörlanda väntade Jullan och Sofie på mig där. Jullan följde med mig hem, vi planerade lite inför vårat kalas nästa helg, lagade och åt mat, spelade spel och kollade på revolutionary road. Den var djup och det gick verkligen inte att gissa hur den skulle sluta. Den var bra, men lite för deprimerande. Gick ner till havet och fotade tillsammans, sedan kom Magnus och hämtade henne och jag gick ner till stranden igen. Det var jättefint med solen så jag fotade och satt på bryggan och mös lite. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Lydia :)

sv: Åh tack! :D Jätte fin bild :)

2010-08-28 @ 12:31:35
URL: http://lydiaroos.blogg.se/
Postat av: Martina

Fin blogg <3

Svarade på din kommentar :P

2010-08-28 @ 16:34:46
URL: http://pavosy.devote.se
Postat av: agnes

sv: tack! :)

2010-08-28 @ 21:55:57
URL: http://aagnesc.blogg.se/
Postat av: Maja :)

skitfiin bild! Saknar sig!! tänk så längesen de va vi sågs! aaaahhh ! ha de bra :) Puss <3

2010-08-28 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0