Sooool!

Hejsan!

Kom ut och sprang igår, men väldigt långsamt och kort. Hehe, men ändå! Har problem med foten ibland när jag är ute och springer, och det fick jag igår.... Inte bra.

Idag tog jag moppen till skolan, det är första gången jag gjort det. Har haft moppekortet och mopeden sedan början av oktober, men det har inte blivit av att jag tagit den förrän nu. Det funkade alldeles utmärkt!
Hade inlämning av teknik uppgiften idag, den blev väll sådär, men skit samma. Slipper spendera mer tid med den nu iaf. På hemkunskapen gjorde vi påskmiddag, mums! Det godaste vi gjort faktiskt. Min grupp gjorde räkrullar, med riktiga räkor som vi fick skala, lyxigt för att vara skolan. Fast de hade varit frysta, men ändå! De andra gjorde citronkykling med ris, bröd, kladdkaka, och skinkfrestelse. Frestelsen var riktigt god, bra gjort Emil! ;)

Kom hem kl.14.10, tjänade 50minuter på att slippa vänta på bussen. Fast om man räknar med andra onsdagar sparade jag 1h och 50min. för vi hade ingen gympa. Visste om det, det var därför jag tog moppen. :)
Så när jag kom hem tog jag minitur med Engla och hämta posten (Emilia kom ca 20min. senare och gick riktig promenad). Sen satte jag mig ute på altanen och läste kvinno orkestern som handlar om en läger under andra världskriget.

Nu ska kjag chilla lite, äta en bit paj och sen ikväll blir det träning. :)

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0