Torsby!

Hej !

Känns som om jag ofta börjar mina inlägg med detta men måste ju sägas, förlåt för den dåliga uppdateringen...
I helgen har jag varit uppe i Värmland och spelat steg 2 i SM i handboll. Åkte upp direkt efter skolan i fredags. Åt på resturang hörnan i Åmål. XP Åkte bil tillsammans med Anna med föräldrar. :) Vi var väl framme runt 8, halv 9. Då åt vi kvällsmat i klubbstugan och sedan åkte vi till skolan där vi skulle sova. Lekte massa lekar, och gick och lade oss kl.12. I går gick vi upp vid 7. :P Men sov faktiskt bra för att vara på en luftmadrass första natten.... Åt riktigt god frukostbuffé, och spelade första mot Torsby. Förlorade med 20-8, men jag spelade bra och lade mål! :) Sen åt vi lunch och vilade lite innan nästa match mot Sport från Frölunda. Den förlorade vi med 23-11, tror jag... Spelade bra första 20minutrarna, men sen skadade sig två av våra huvudspelare, en målvakt fick komma in och spela utespelare och jag fick spela 9-metare... Men, men...

Vi åkte hem direkt efter vi duschat. Stannade allihop och åt på Burger King i Nyäng, sov skönt i bilen, var grymt trött. :P När jag kom hem vid 9 gick jag och lade mig, somnade vid halv 10, och vaknade i morse vid 9. Haha, sov alltså 11 ½ timme! Men det var skönt!
Idag har jag städat, pluggat och ätit god söndagsmiddag på sjömagasinet med farmor och farfar, faster och farbror och familjen som en sen födelsedagsmiddag för farfar. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: caroline

sv: haha, wiie pastamedpesto.blogg.se har uppdaterat!:D

haha, aja ja ska inte säga så mkt, men dxenna veckan har jag varit duktig!:D (a)



massa sötnosar där ja, bara du som fattas;)<3

2009-11-15 @ 21:17:45
URL: http://rnbcarro.blogg.se/
Postat av: matilda

lägg upp mer av dina fina bilder :D

2009-11-16 @ 12:09:37
URL: http://punkget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0