Lördag

Hejsan!

Har haft en mysig natt med Engla i sängen, det var vääääldigt längesedan hon sov i min säng. Tycker egentligen inte om det, för när hon vaknar och byter sovställning vaknar jag med, och är rädd att hon ska behöva gå upp och kissa trots att hon inte behövt det på nästan 1 år. Men det gick bra, vaknade några gånger, men somnade snabbt om igen. Och hon är så lat, så man kan sova länge på mornarna. :)

Förmiddagen började med städning av rummet, funderar på att ta mitt fönster, och tvätta det innan jag sätter upp advents stjärnan, så att det blir fint.. Tror faktiskt jag ska ta och göra det... Det var ett tag sedan det fick sig en dusch, du ser fingeravtryck och salt från havet och smuts från regn på det. :P Har även hunnit räkna lite matte, och nu ska jag jobba so, och bild (efter jag tvättat fönstret då förstås!). 

Men i eftermiddag kommer även Emma, Sara och Karin och hälsar på oss enda nere från Ängelholm! Det ska bli mycket mysigt, det var ett tag sedan... :D

//Josefin♥ 


Kommentarer
Postat av: SISTAH - smyckes design

sv, okej den finns kvar, och om du vill köpa den maila mig på [email protected] :)

2009-11-28 @ 14:49:12
URL: http://famain.blogg.se/
Postat av: caroline♥

sv: haha, jo de va en ju visst e!:O

2009-11-28 @ 15:16:07
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0