ny cykel

Jag fick en ny cykel igår, den är turkos/mintgrön eller vad du kan kalla färgen. I tantmodell med 7 växlar, cykelkorg och stora hjul. Allt jag behöver. Nu kommer jag att cykla massor. :) Redan idag tog jag och anna en cykelutflyckt runt aröd. :p Hade motvind, men det var trevligt ändå. Vi stannade och hade picknick på ett berg. Så hade en trevlig förmiddag. :) Följde med Anna hem efter så fick Kristina, Annas mamma som är sjuksyster, kolla på min fot. Hon trodde att ledbanden hade töjts ut och om jag fort. hade ont om en vecka skulle jag åka och kolla det. vi får se hur det är då.
Jag hoppas på att det är fint väder imon och att det inte blåser så mycket imon för då cyklar jag till skolan. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Paulina

nej det var inte alls längesedan! :D va mysigt! :D var de fint där?

2009-05-10 @ 16:15:17
URL: http://pliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0