grönt och skönt



Trög dag. Hade tema, så det var rätt skönt, men vaknade med värsta förkylningen och halsont och senare på dagen fick jag ont i huvudeet, vilket jag fortfarande har. Så fort jag går gör det ont. "/ Har tagit en huvudvärkstablett nu så snart gör det väl förhoppningsvis mindre ont.

I morse när jag vaknade var det regn och rusk ute, när jag kom hem var det strålande solsken. Blåste regält så inte alls varmt men solen är härlig när den är framme. Gick ut och fotade lite då innan jag skulle laga mat. Man ser att våren har slått ut med allt det gröna, det gillar vi ! :)

På temat så lyssnade vi på en tjej som varit nazist. Hon berättade om sitt liv och allt sådant. Jag är glad över att jag inte har hennes liv om man säger så, men det var intressant att lyssna på. Fick även göra lite uppgifter.

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: linnea

japp de är från skopunkten, och dom är hur sköna som helst! :)

var ni i rödspätte förresten? :D

2009-05-05 @ 18:51:50
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: linnea

okej, heid är trevliga dom :D vi möter dom iserien också, men vi lärde känna dom mer i danmark för vi bodde på samma ställe :)

vi kom tvåa i gruppen, och alla matcher där gick jättebra, men sen åkte vi ut i första matchen i a-slutspelet mot ett jäkligt bra danskt lag.. så tillslut så blev vi medräknade till dom 24 bästa lagen i cupen, så det var skoj :) och det var bland den roligaste cupen vi vart på! :D

2009-05-06 @ 15:20:52
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0