second hand

 

  Har nu här suttit under kvällen och samlat ihop en karta över några second-hand butiker. Ska åka in imorgon och gå och titta . Jag är en av dom få jag känner som gillar 2:ond hand och har bara varit på myrorna och vill kolla in andra också. Hoppas att jag hittat dom bästa och att jag hittar till dom. Jag ka inte Göteborg jätte bra, mest nordstan och avenyn, men jag lär nog hitta. Ett bra sett att lära känna min egen stad. ;p Och om jag hamnar fel är det bara att fråga någon eller hoppa på en spårvagn någonstans. Och telefonen har man alltid med sig så det löser sig nog. Jag tycker inte det är så läskigt, utan mer som ett äventyr om jag går vilse.

När jag var liten och kom bort från mamma och pappa blev jag livrädd och började gråta. Kommer ihåg hur rädd jag var och jag kände mig helt vilse och trodde aldrig jag skulle hitta dom igen, trots att vi bara var på ica maxi i Kungälv. Men aldrig har jag blivit uppropad i högtalarna i någon affär eller liknande. Vad jag kommer ihåg...

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och vila upp mig inför shopping-dag och F O T B O L L ! ! ! :D Ska få sse Marcus Berg spela fotboll live. Det var ett tag sedan. Gillade honom redan när spelade i blåvitt, och nu har han blivit duktig och spelar i landslaget, både u21 och A. :)

God natt på er!
//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matilda

jag älskar second hand, jag brukar kolla in såna affärer när jag är i stan. och i stenungsund (:

2009-07-02 @ 16:30:30
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: matilda

uppdatera mera! :o jag vill läsa! haha :)

2009-07-05 @ 13:35:54
URL: http://punkget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0