tjejkväll

Tänkte berätta om kvällen med konfirmationstjejerna. :)

  Kom dit vi halv sex, då bara Sandra och Nicco var där. Vi pratade lite och väntade på de andra. När alla kommit beställde vi pizza och pratade lite mer. I början var det lite stelt. När pizzan kom gick vi till uterummet i sandras hus och där blev vi kvar resten av kvällen. Hade jätte trevligt! Vi pratade om allt möjligt. Hästar, skvaller, killar, fotboll, Elin och Jennifers cykelsemester som de skulle dagen efter och hade inte planerat något (men de kom iväg och vad jag hörde igår hade det gått bra!) och massor av annat. Vid nio var det någon som föreslog att vi skulle se på film, men bestämde att vi skulle stanna kvar och vara sociala istället. 
 
När man var liten tyckte man alltid det såg så tråkigt ut när mamma och hennes kompisar bara satt och pratade med varandra, men nu förstår jag vad dom kände. Som Sofie sa: vi ser ut som 50-åriga tanter. xp Det stämmer inte riktigt. Visst ser vi ut som 50-åriga tanter när vi pratar, men även alla andra tjejkompisar i alla åldrar. Från nu och resten av våra liv kommer vi sitta och prata med kompisar. Det är en bra sak med att vara tjej, det verkar inte som killar samlas ett gäng och bara sitter långt in på natten och pratar. Om de träffas och sover över är  det oftast lan och hur mycket pratar man då? (men jag säger inte att alla killkompisar har det så men de flesta.)
 
Egentligen hade vi bestämt att jag skulle ringa när jag ville bli hämtad, men senast halv 11 för mina päron skulle jobba dagen efter. Men när klockan nästan var halv 11 kände vi oss inte klara så då fick jag sjuss(stavnig?) med Sofie på hennes moppe och låna en hjälm av Sandra när de andra åkte hem. Vi är smarta, så vi stannade till 12. Det var perfekt och vi har bestämt att vi snart ska träffas igen, kanske i Timmervik. ;)

Tack tjejer för en mysig kväll, och att vi hade sååå mycket att prata om trots att vi inte träffats sen augusti. Och nu ska det inte dröja så länge tills nästa gång, det ska vi se till! :D <3

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men visst är han! tack! blev glad när jag hittade den hahah.. saknar dig och alla andra :D hur har du det?

2009-07-15 @ 22:50:25
URL: http://mrswolf.blogg.se/
Postat av: laila

Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P

2009-07-16 @ 01:50:36
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0