tjejkväll och sol


Igårkväll hade vi träff med lägertjejerna igen. Det var kul nu också. Var i Jörlanda hos Sofie, åt varma mackor, kladdkaka som alla åt för mycket av och mådde dåligt sedan xp, godis, spelade kub och det vi är bäst på att göra, prata. ;) Men det var mysigt. Jag, Sandra och Sofie ska in till stan i veckan och second hand shoppa. Äntligen har jag hittat några kompisar som gillar 2:ond hand! :D

   Idag har jag grejat lite hemma och varit ute på promenad med Engla. Vi gick till Anna och där fick vi lunch och vi spelade lite handboll. Det gick väl inte kanon, mmåste träna inför lägret som är om två veckor!! :S Men det kommer nog gå bra....

  Nu ska jag gå och sova för är trött efter allt vi gjort. ;) Sedan ner till F&F ich äta middag och kolla på Trelleborg-Blåvitt på teven. :D

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. den var super snygg! :)

2009-07-26 @ 18:19:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0