vilse i kristenedal XD

Grattis till Simon som fyller moppe och faster Lena som fyller år i dag! Hoppas det varit en bra dag! :D <3


När jag vaknade i morse hade jag jätteont i halsen och mamma sa att jag inte skulle få träna sedan. "/ Men tog med mig kläderna i utom fall att. Skolan idag, hade svenska på morgonen där vi gjorde en krönika, sedan spanska. Håller på med realia och en text om de spanska språken. Sedan skulle vi ha engelska, men läraren var sjuk så fick ha kval. Lite chill. :P Åt lunch, någon äcklig gryta, hade matte och sist gympa, där vi tränade armmuskler. Inte jättejobbig. så kunde vara med.
Sedan gick jag med sällskap av Linn  och Jenny till f.d tempo och väntade på bussen som skulle ta oss in till Stenungsund. Hade rätt bråttom, bussen skulle komma kvart i och vara framme 14.52 vid vårdcentralen, men såklart var den sen och var framme vid 14.59. Skulle vara hos tandläkaren kl.15.00. Så fick springa med hela min stora trunk över torget bort till tandläkaren. Kom tre minuter sent. Ingen skada skedd. Inne hos tandläkaren sa hon att jag hade fina tänder och att jag inte behövde tandställning, om jag själv inet ville ha det. Så det blir nog ingen tandställning. Jippi! ;D
Sedan skulle jag gå från torget till Kristenedal och Emma. :) <3 Gick över bron vid vårdcentralen och sen var jag vilse. XD Emma fick komma och möta mig vid ett ställe vi bårda visste var det var, så fick gå tillbaka. Haha XD När vi väl hittat varandra gick vi till henne och åt och hade skoj en liten stund, för sedan bar det iväg mot hydrohallen och träning. Hade t.o.m bytt om för jag ville träna, men kände att det inte var bra, så satt och tittade på och var försvarare på övningarna. Kom hem för en stund sedan och ska göra samma sak som igår, dricka honungsvatten för få bort min halsont. Hoppas den försvinner till på lördag och matchen!

Imorgon ska jag på Mary Poppins med mamma och faster. Först äta ute. Skoj! :)

Puss och kram// Josefin :)

Kommentarer
Postat av: L I N N E A B E N G T S S O N

SVAR; haha, okej :D jag älskar den låten också! det är den näst bästa av alla hans låtar, den bästa är ändå ''en vän med en bil'' :D

2009-01-15 @ 21:17:03
URL: http://linneabengtssons.blogg.se/
Postat av: Faster Lena

Hej Josefin



Jag var hos Fiffi, som fyllde 25, skönt att blil "lite" äldre så att man kan glömma av att man fyller år. Vi ses



Kramar Lena

2009-01-16 @ 07:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0