med matilda

Hejsan!
Har varit med Matilda hela går dagen sefter skolan och nu siter vi här och fixar med hennes blogg. Igår åkte vi in till Kungälv och tittade lite. Vi hade inte innan tittat när bussarna gick och missade precis 319 så fick vänta i en halvtimme. Kallt. "/ Gick runt och tittade, hittade inget, men matilda köpte en ögonbrynstrimmer. :) När vi kom hem till henne igen spelade vi GH och lagade mat, hamburgare. Sedan satte vi oss och mös i soffan och kollade på Linas kvällsbok. Sjukt bra är den tycker jag, kan snart alla repliker utantill. xD Sedan somnade vi gott och idag har vi bara ätit frukost och suttit vid datorn. :) <3
Sen ska jag åka och kolla på Sävehof med Anna, Jullan, Emma och Kenneth. Kul! :D

Dagens outfit:
Vit kofta - gina
brunt linne - H&M
ljusblåa jeans - gina
rosa sjal - H&M :)

Hoppas eran Lördag blir bra, med inte allt för mycket läxor. :) 

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: A M A N D A - F A L K

jag borde plugga idag, får se om jag orkar :)

fin outfit dui verkar ha..

Hoppas du får en fin lördag!

2009-01-31 @ 15:09:02
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0