lakriscitron glass

Har precis ätit lite middag, rökt lax, sill och potatis. Enkelt och gott. Bra fredagsmat tycker jag. :) Till efterrätt åt vi sias lakris och citronglass. Låter väldigt skum, pappa hade fått den när han handlade. Den smakade som den lät, skum. Man kunde inte äta mycket av den, bara en liten bit, sen fick man ont i huvudet. Men den smakade lakris och citron. Jag rekommenderar den inte direkt. ;)

Nu blir det först på spåret med familjen och sedan slutet av let´s dance själv i mitt rum. Mi familj är emot lat´s dance. ;P Blir nog någon mer inlägg ikväll. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Malin

lakrits och citron är ju en bra kombi!



sv: ja vem är inte avundsjuk på carrie egentligen? :D

2009-01-23 @ 20:14:13
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Mitsukai

Stod o kikade på den i frysdisken.. Verkade lite för mysko för min smak XD

2009-01-25 @ 20:25:36
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0