bye bye christmas

Idag har vi plockat undan julpyntet, så det känns alldeles tomt överallt, men även skönt. Ska snart äta upp pepparkakshuset! ;) Var på träning i förmiddags. Det gick bra, men de flesta var rätt trötta så passningarna var inte de bästa, inte mina heller. Men men, skönt att komma igång och svätta lite. :P
Just nu håller jag på och blir arg över so läxan och det går ut över alla i min närhet, tycker synd om er. Förlåt. Kommer aldrig bli klar med den. Och överallt fanns det folk så gick in på toan, låste om mig och lade mig på golvet, är lite kontig. XP Men att blogga är ett bra sett att komma ifrån so:n. ;)
Jag och Simon har kommit på att han ska skaffa en blogg där han berättar hur man blir lika snygg som honom, haha, lycka till. ;D Vi har lika tråkigt båda två för han ligger hemma och är sjuk, så vi glädjer i alla fall varandra. :)

Puss & kram på er mina söta läsare! /Josefin :)

Kommentarer
Postat av: matilda

vi tog undan julsakerna typ två dar efter jul tror jag :D

2009-01-11 @ 22:17:31
URL: http://punkfeber.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag åt pasta med pesto idag, haha.

2009-01-11 @ 22:43:13
URL: http://vissel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0