tjejkväll

Hejsan!

Igår gick jag ut på promenad med Anna, hennes hund Tilda och Engla. Det var jätte halt, så vi ramlade. Det var skojigt. xD Anna hade tilda i koppel och Tilda drar mycket så Anna åkte åkte bara efter, haha, det såg jättekul ut.

På kvällen kom Anna och Caroline hit och vi hade en mysig kväll. Vi spelade lite wii, tittade på film, legally blond 2 och a cinderella story och pratade. Jätte mysigt, vi måste göra om det snart. :) <3

Idag blir det kanske Stenungsund och bowling, det beror på om vi kan få en tid. Men det hoppas jag att vi får. Sen måste jag väl städa mitt rum för det ser för hemskt ut. :p
Hoppas ni får en bra dag :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: visst är dom! funderar på att köpa dom, men funderar på hur länge skorna håller! :P jodå det har varit jätte roligt med Evelina här! hon hälsar tillbaka! :)

2009-02-11 @ 13:30:05
URL: http://ssomisandra.blogg.se/
Postat av: Carolina

Tack tack så mycket :)



Måste säga att ditt bloggnamn är min favoritjust nu haha. Åh, bowling är najs. Gjorde jag i går.

2009-02-11 @ 13:48:09
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0