tisdag och dagens outfit

Idag säger vi grattis till Elin som fyller 15 år. :)

Skolan idag, hade no, so, matte, svenska och kval. Fick sluta lite tidigare så jag hann med kvart över bussen, jag och Louice åkte till Stenungsund. Åt först en hamburgare på donken, där vi hade lite skojigt. Haha. xD Gick sedan till busshållplatsen bakom statoil och åkte till torget. Vet, vi är lata med det blåste som skam och frös öronen av oss, plus att vi åker gratis. Åkte in för att köpa termobyxor till Åre, men hittade inga. Köpte ett par vantar och ett par träningsstrumpor. Det blir bra det med, har ett par gamla termosar hemma. Köpte semlor på Jörlanda bageri som vi ska äta när mamma kommer hem från mitt föräldrarmöte.

Nu sitter jag och kollar på SATC och förrut tittade jag på Victoria och Daniel - Förlovningen, för det är väl ingen som undgott det. Är glad för deras skull, det var på tiden. De har varit tillsammans i 7 år. Grattis säger vi även till dom! :)

Dagens outfit:

Övertröja - Peak Performance
Linne - Indiska
Chinos - Gina Tricot (:D)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matilda

såg dig i dom idag! :D asfint :DD

2009-02-24 @ 22:11:11
URL: http://punkget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0