kväll


Hade det bra på träningen, vi tränade växlar för er som bryr er. Utan killarna. Det är skojigast då. xD
När jag kom hem fick jag göra so, antar att jag skrivit om inlämningen och provet vi ska ha på fredag. Men nu är jag i alla fall klar med inlämningen, så i morgon kan jag satsa på att läsa på inför provet, vilket är det tråkigaste. Sen har jag MASSOR av extra eftersom jag är borta nästa vecka så det blir inte skojigt imon. + att vi ska ha inlämning av bokrecension på fredag också. Jippi!! "/

Nu får jag gå och lägga mig och vila hjärnan så jag kan plugga snabbt och effektivt! ;P

Puss //Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Hej Josefin.



Ville bara säga att Hans och jag åt Pasta med pesto i går.



Kramar Lena

2009-02-26 @ 09:13:12
Postat av: Anonym

sv: men eller hur :D haha

2009-02-26 @ 18:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0