ipod

Sitter här nu framför tven med datorn i knät och tittar på landskamp mellan Österrike och Sverige. Det står 2-0 till Sverige."Min" Marcus Berg spelarde och gjorde så att Sverige fick frikast och på den gjorde Kim Källström mål. Nu har de bytt ut honnom. Det första gjorde en debutant, det är ju alltid skojigt. Kommer ihåg när jag lade mål i min första match, var väldigt stolt. ;) Men det är 20 minuter kvar av matchen och det känns som om vi kommer ta hem det här.

Jobbar också med min ipod, eftersom när min dator fick virus försvann allting och även min spellista, så nu får jag göra om allt från första början."/ Men nu blir det ju sådana låtar jag gillar och om jag lagt in någon dålig på den gamla är ju inte den med. Man måste se från den ljusa sidan, annars blir allting så tråkigt. x)

Innan jag satte mig här var det träning, där det gick skit rent ut sagt. I slutet körde kontringar och där gick det lite bättre. Gjorde inte tramp vilket är ett framstetg. xP

God natt och hoppas ni får en bra torsdag :)

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0