hemma igen

Förlåt för den dåliga uppdateringen denna veckan, men internet funkade inte i Stockholm och hade inte tid, men nu är jag back on track igen. Hoppas ni har haft det bra. Det har jag, alla har varit jättesnälla mot mig och det har varit inressant. Hade nog skojigast på tisdagen när jag var på kontoret. De andra dagarna var jag på Rissne och i Kungsträdgården igen. Fick en fin present på fredagen av de som arbetade. :) Efter jobbet lekte jag med Linnea, tittade på tv och pratade med Charlotte. Jätte mysig och om en vecka kommer jag få träffa dom igen om en vecka när vi ska till Åre. I torsdags kom Peter hem från Barcelona så det var trevligt att få träffa honom lite också.
Efter jobbet på fredagen gick jag och shoppade och köpte en skjort tunika på rea för 80kr på H&M. Sedan åkte jag och hämtade Linnea från förskolan och mamma kom och mötte oss för hon var uppe på möte, hon kom i torsdags och bodde på hotell första natten, men andra natten sov hon med oss.
Vi åkte hem idag vid 11 och var hemma i Göteborg vid 4, så åkte inte x2000 direkt. Segt var det, men jag och mamma fick sitta brevid varandra, bytte med den som satt brevid. Men vi kom inte hem förren vid 6 för vi fick vänta på tåg till kode och sedan köpte vi pizza och fick vänta på den.
Vill tacka Charlotte och alla på SEB som tagit hand om mig och varit så snälla mot mig. :D
Nu blir det packa upp och melodifestivalen och i morgon ska jag vara med Anna och Jullan. Skojsigt! :D

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink

SV: tack! :)

Har du haft en bra dag?

2009-02-21 @ 20:32:23
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0