fredag och lördag

Förlåt för att jag inte skrev igår men direkt efter skolan åkte jag, Anna, Evelina och Julia in till Göteborg för att gå på bio. När vi kom in var alla jättehungriga utom jag så vi skulle hitta ett ställe och äta på. Vi ville gå till ett mysigare ställe än donken och Burger king, men hittade ingenting, så efter en och en halv timmas letande gick vi ändå till Burger king. xD Sen gick vi och köpte godis och sedan började bion, I taket lyser stjärnorna. Den var bra, men inte alls lika bra som boken. Men han som spelade Sakke var så himla snygg !!!!! Det var han som spelade tzatsiki, fast nu var han äldre och så galet snygg. Jag och Evelina blev helt vilda, och Anna och Julia tyckte vi var lite udda. xD Men ni som sett den. Erkänn att han var snygg! Alla tjejers dröm. :D
Men tjejer, ni är bäst, har så himla kul med er! Massa pussar på er! <3

Åkte sedan efter filmen hem till mormor och morfar i Hindås och har varit där hela dagen. Vi har eldat och firat mormors födelsedag lite sent. :)

Nu blir det melodifestivalen som går av stapeln ikväll i GÖTEBORG !! :D

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: matildamatildamatildamatilda

ååhh jag vill se den filmen :ooo fuskis!

2009-02-07 @ 22:54:25
URL: http://punkfeber.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag har hört att boken ska vara bättre. Men hey, så är det ju jämt! ;D

2009-02-08 @ 11:22:51
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: noomie

Tack så mkt :)

2009-02-08 @ 11:28:53
URL: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0