SOVA !

Åhh, vad skönt det var att komma hem och inte ha något att behöva göra! Jag ick och lade mig i soffan och läste, men efter en stund, kände jag att ögonen gick i kors. Då gick jag och lade mig i sängen, och somnade direkt. När jag vaknade behövde jag gå upp, och laga mat så att jag inte fick håll till träningen. Efter maten, gick jag till sängen igen, men somnade inte denna gång, utan läste istället. :)
Löpningen gick väl sådär, det var 2 minus ute, vinden blåste IS och det var halt, så sprang från hallen till lågstadiet och tillbaka, hehe. :P Men sedan tränade vi inne i hallen 1 timme. Vi tränade på hur vi ska spela på fredag. Då blir det match hemma, kom och kolla! :D

//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: carro:)

god juul!:D<3

2009-12-19 @ 06:17:03
URL: http://rnbcarro.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Josefin!



Jag har en sådan hundväska som på bilden.



Kram Elin

2009-12-19 @ 11:58:34
URL: http://elinrydberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0