Ny design

Har suttit under kvällen och fixat en ny design. Tyckte den gröna var lite för grön (:P) och såg lite somrig ut. Jag blev rätt nöjd, bilden är från toppen av Moses berget i Egypten. :) 
Vad tycker ni?

Blev alldeles förvånad när det blev Calle som satt säkert, och Erik var den som först hängde löst... Men det löste ju sig, Erik gick vidare, men det borde ha blivit Tove också, men han jag hejar på gick ju vidare och han ska vinna! HEJA ERIK! :)

Nu ska jag ta och gå och lägga mig, sov gott alla! :)
//Josefin♥


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: aa jag med :O

2009-12-04 @ 23:13:33
URL: http://hejjuliia.blogg.se/
Postat av: Elin

Älskar din nya design! o ERIK is the man! :D

2009-12-05 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0