stranden och kräftkväll med tjejerna

Hej!

Ligger nu i sängen och lyssnar på fotboll, och vilar. Har ont i huvudet, antar att det är för att jag druckit för lite vatten idag. HAr legat nere på stranden hela dagen, eller i alla fall mellan elva till tre. :) Det var jag, Anna och Jossan som var där nere av kompisarna, men vi hade det mysigt. Badade, spelade kort, solade och pratade. Jag har blivit brun under dessa dagarna, kanske inte om man jämför med människor som blir jättebruna, till exempel mamma och Julia, men i jämnförelse med hur jag brukar vara.  Det gillar vi! ;)



Gillar skylten på den trasiga bryggan; beträdes på egen risk. :p

Nu ska jag äta lite middag och sedan gå till Julia och vara där en liten stund med "gänget" och sedan på kraftskiva. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

fin blogg! allt bra? :)

2009-08-08 @ 22:46:33
URL: http://helenfelicia.blogg.se/
Postat av: Mormor



Godmorgon Josefin!



Hoppas du mår bra idag!

Fina bilder från stranden,är det morfar som sitter

och spejar ut mot havet?



Kram & Puss mormor

2009-08-09 @ 09:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0