söndag

Hejsan!

Hoppas ni sovit gott, det har jag gjort. Vaknade vid halv elva, vilket inte är vanligt när det gäller mig. Igår blev det handboll med Anna och var där hela eftermiddagen. :) <3 Sedan träffade jag henne när vi var ute med våra hundar. :) Annars lagade jag mat till mig själv, klyftpotatis och en köttbit som jag tog ut från frysen. Sedan gjorde jag en liten kladdkaka till mig själv, den blev inte så god. Gör inte små, det är bättre att göra en stor och frysa det som blir över, för den smakade konstigt och konsistensen var skum. Sedan kollade jag på en spansk film, piedas, tror jag att den hette. Handlade om 5 singel tjejer och deras fötter. xp Den var också skum, men det brukar deras filmer vara. Men det är bra för min lärning av spanska. :)

  Idag blir det chilla, har inga planer alls, får se vad som händer.
Vad ska ni hitta på? :)


Låt med Elin ruth Sigvarsson och Lars Eriksson från idol. Jag tycker den är bra, hittade den på aftonbladet idag, antar att den är rätt ny. :) Gillar kombinationen av de två och musiken är jättebra. Lyssna! :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: linnea

sv' okej okej skönt :) men har du med några gamla kompisar i klassen då? :)

<3

okej skönt det ! själv börjar man sjuan -.-

2009-08-23 @ 12:06:23
URL: http://linneaavander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0