shopping och handboll

Hejsan!

Hade en bra dag inne i stan med m & m. Hittade många fina saker, mest kläder, men tänker inte säa vad för det har jag "glömt". Ni får veta när jag får dom. xD Jag fyller alltså inte år idag, utan vi köper presenter som jag ska få när jag fyller år, den 7:e september. :D
  Vi var och lunchade på Steinbrenner och Nyberg där man fick soppa, hemmagjort bröd och en dessert buffé. Det var ett riktigt mysigt ställe. Låg bakom sas Radisson på en tvärgata där, så inte mitt i centrum, men inte alls jobbigt att gå till. Idag serverade de kyckling och nudel soppa som var god. :)
  Sedan hittade jag också en födelsedagspresent till Emma som ska ha kalas på fredag! :D <3

Nu ska jag iväg till Anna för att spela lite handboll ute på gräsmattan, nu ska vi bli bäst! ;D Lägger ut en bild på dagens outfit när jag kommer tillbaka. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: ella

sv: tack så mycket , då tränade jag fotboll men går på konståkning också :)

2009-08-18 @ 19:41:31
URL: http://ellakarlsson.blogg.se/
Postat av: matilda

vad tycker du om att ramones har blivit mode?

2009-08-18 @ 20:47:14
URL: http://punkget.blogg.se/
Postat av: Jullan

7:e september är världens bästa dag! Elr vad tkr du?;D<3

2009-08-18 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0