prat med kusse

Hejsan!

Dagen har varit bra, gjort saker som jag gillar. :) Har kollat på grey´s anatomy,  varit ute och tränat lite, sparkade lite fotboll, gjorde grodhopp och kastade handboll. Men det gick inte så bra eftersom jag vaar själv, men ändå. xp Har städat lite i mitt slarvskåp, håller på att inte vara så slarvigt länge, vilket är bra. ;) Samtidigt lyssnade jag på fotbollen och gais vann! Så helsingborg förlorade och tappade poäng i toppstriden och gais ligger ovanför bottensträcket. :) har även pratat med min kusin i telefonen. Hon är snart 2år och hon visste vem jag var när jag frågade vilket är ett framsteg. Och nu pratar hon på mycket, förut lyssnade hon mest. Idag hade hon ridit en ponny och jag fick ett MMS av henne på hästen. Hjälmen var lite stor, hon ser jättesöt ut. Hon tyckte det var kul och blev förkrossad när hon behövde gå av. F år snart träffa henne för jag ska ha kalas den 5:e och den 6:e fyller hon år och ska ha kalas. :)

Imorgon är det lagdag med 7c, 8c och våran klass då, 9c i Bottenviken, ett riktigt tråkigt ställe vid en sjö. Hoppas det blir fint väder för då kanske det kan bli lite kul. Men varje år får 9:orna ordna lekar och en poängpromenad för de andra klasserna så det kommer nog bli kul. Är i samma grupp som Evelina, Jesper och Viktor så det kommer nog bli bra ändå. :)

//Josefin♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0