måndag

Första dagen på sista veckan. På torsdag börjar skolan igen. "/ Har absolut ingen lust alls att gå dit igen. Men detta är sista året på högstadiet och Stora Höga, snart får jag lämna Stenungsunds kommun! Det är därimot bra. ;)

   Vaknade lite innan 10 imorse och gick då upp och åt frukost. Sedan tog jag och Engla en frisk promenad runt havet. Det blåste jättemycket, skägget på henne flög överallt likasom mitt hår, men det var skönt. Mötte väldigt få och hon var snäll och skällde inte. :)

  När jag kom hem var Emilia hemma. Hon började skolan idag, men var bara där i 1h och 10minuter. Haha, det kan man kalla en bra skoldag! Det hade t.o.m jag klarat av. xp Jag åt lunch, hemmagjorda piroger från frysen och kollade på en film som var inspelad på boxern. Jag hittar ofta filmer jag tycker verkar bra och ber pappa spela in dom, men sen glömmer jag av dom. Så efter ett tag kommer alltid pappa och frågar när jag har tänkt kolla på dom, och denna sista veckan är gjord för lat och mys, så varför inte nu? 
  Kolllade på en film som hette queen sized som handlade om en tjock tjej som blev baldrottning. Den var helt ok, smo en amerikansk tonårsfilm, fast med en bra tanke och handling. :)

   Nu håller jag på att laga mat, ost och skink paj, den står i ugnen och piper när som helst! :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

fyfan att skolan börjar also..

2009-08-17 @ 20:41:48
URL: http://hanaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0