Kalas hos Emma

Hejsan!

Kom hem från Emma för en liten stund sedan. Det var kul. Vi åt tacos, fruktsalad med glass, kollade på film, yes man (dålig, tycker jag) och pratade. Hon fick en sjal av mig och Anna som hon iaf sa att hon gillade. :)
  Jag var så himla trött redan innan jag åkte till henne, kunde ha gått och lagt mig redan då, och förstod inte hur jag skulle överleva men det gjorde jag. Vi somnade vid 1 så det var inte så sent. Och fick ändå sova i 8 timmar för klockan 9 vaknade vi. Tog inte några bilder, glömde av det, så tyvärr kan ni inte få se något från kvällen. "/
  Nu ska jag vila, kanske träna lite handboll med Anna eller springa en runda. Behöver också göra läan vi fick första riktiga skoldagen. Det har vi aldrig fått förut, men någon gång måste väl vara den första. Sen var den inte jättestor. Läsa några sidor i fysik och svara på några frågor om texten. Men ändå. Fick ni någon läxa första arbetsdagen i skolan?

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Jullan

Nepp, det slapp vi ;D<3

2009-08-22 @ 21:45:07
Postat av: Anonym

den va as dålig :( jag trodde den skulle va bra haha ;)

vi fick inte läxa hehe :D <333

2009-08-23 @ 13:21:38
Postat av: caroline

a, vi fick oxå läxa;)

samma faktiskt!;O:P

2009-08-23 @ 17:49:42
URL: http://rnbcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0