äkta fans!

Så här tjusiga var jag och Anna när vi vandrade ner till matchen. Vi mötte en liten kille på vägen och han sa till mig; Vilken konstig mössa hon har! Haha, visst är det bra att man kan ge någon lite skratt med sin mössa. xp
Tyvärr verkar inte IFK ha fått känslan av våran support upp till Stockholm för det blev lika, 0-0. Djurgården var bäst, vi tappade massor av bollar, och spelet var inte alls bra. Tobias Hysén byttes ut redan i 1:a halvlek p.g.a skada vilket också var en stor förlust för matchen. Hoppas han blir frisk och kan gå på 120 på söndag då det är 6 poängs match mot elfsborg. Den måste vi vinna!

Nu ska jag ta och lägga mig, läsa lite Camilla Läckberg och släcka tidigt. Imorgon är det klassdag, ska kanske se på film och får sluta kl. 12.15, så det blir en lugn och skön skoldag. :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Släppte farfar in er när ni såg ut sådär? Eller var det blåvitt ni skrämde.



Kramar Lena

2009-08-25 @ 11:49:34
Postat av: Hanna

sv; ehum hon typ dog för snart 2 månader sen.

haha, dt e ett fint motiv på bilderna :P

2009-08-25 @ 14:37:43
URL: http://hanaas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

go IFK ;d haha x)

2009-08-25 @ 18:55:11
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0