ute i solen

Hejsan !

Första lovdagen idag ! Har varit ute på promenad med Engla, Anna och Tilda, detd var trevligt. Pratade massa skit och några skrämde upp oss och sa att det gick 4 älgar inne i skogen precis där vi gick, så hela tiden gick vi och pratade högt så att de skulle bli skrämda och inte  komma till oss. Det var faktiskt lite läskigt. jag vet att jag är feg, men jag borde inte bo ute på landet, vill bo närmare cilivisation!
 Vi mötte Jossan med hund en liten stund och gick med henne också ,men det var inte en så lång bit.

Nu sitter jag ute på altanen med datorn och kollar på bloggar, lyssnar på musik och solar. Hoppas på att få lite färg åtminstone. Det ser lovande ut så hör långt iallafall. ;)
Den fina, blå himlen :)


Vad gör ni så här den första lovdagen ? :)

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Faster Lena

Hallå Josefin.

Nu har jag och mina arbetskamrater ätit dina chokladbollar till 3-fika. Dom va jättegoda.



Kramar Lena

2009-04-06 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0