dålig uppdatering

Vet att jag har varit dålig på att uppdadtera denna veckan, men har tappat blogglusten nu, men får nog tillbaka den snart. Har inte varit inne på datorn på länge, gör helt enkelt andra saker. Nnu när det är så fint väder. I går var jag ute på en promenad i en och en halv timme och innan hade jag varit ute en timme. Så totalt två och en halv timme, det var väldigt skönt ! Och den långa på kvällen gick jag med Louice och hade mysigt.
Idag var jag hemma hos Anna och hade skojigt. Vi spelade handboll och fotboll. Elin kom och var med efter en stund.
Nu ska jag titta på film och vila, för mina ben är himla stela. xp

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart till läkaren och satt in en p-stav så den är lite öm :P men annars fin fint.

Vi kan ju bilda klubb, är nästan lika dålig på att uppdatera mig =) hehe

2009-04-17 @ 23:54:16
URL: http://deliciousink.blogg.se/
Postat av: Louice

Asså din blogg är verkligen kul att titta på. Synd att jag bara e glömmer att gå in på den lite oftare. Det måste jag bli bättre på. Men du får aldrig sluta lägga ut bilder och skriva texter för det e askul att titta på dom :D<3

2009-06-03 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0