älg !


Denna älgen stod ute i vår trädgård förrut idag. Blev lite förvårnad när jag tittade ut genom fönstret och såg honom, men det kändes skönt att det var en vägg mellan oss. Men att gå ut med Engla som jag skulle göra var inte ett altenativ. Ush, vad läskigt. Han var kvar ett bra tag, men när han började käka äppleträg så jag till honom och han gick iväg bort från tomten, men såg honom fort.
Sedan kom mamma och pappa hem och älgen hade gått så då fick jag gå ut på promenad ändå, men gick åt andra hållet. Det var bäst så. xp

//Josefin♥

Kommentarer
Postat av: JESSICA

älgar är söta men du har rätt de är läskiga

2009-04-22 @ 00:57:21
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0