Min fredag! :)

Idag var jag i skolan. Först hade vi halvklass i spanska. Gjorde glostest, gick bra, fick exelente. Det är det bästa man kan få av Christina! Känner mig duktig! :D

Efter hade vi SET, livskunskap där vi skulle sitta mittimot en annan och prata och den andra skulle lyssna och ställa små frågor, som när, var och vem. Pratade med Linn och Filip om mina drömmar och en händelse som betytt mycket för mig (fick inte välja ämne själv utan det skrev Ann upp på tavlan). När vi kom ut hade någon lagt en stinkbomb över hela navet! Det stank!

Svenska sedan, hände inget skojigt. 

Lunch och sedan dansprojekt, hade redovisning. Gick rätt bra, vi ägde!! :P Efter fick jag göra NO-provet på SO:n för jag var borta igår när vi egentligen gjorde det. Kändes faktiskt rätt bra. Det var lungt och skönt att få sitta ensam i 7:ornas klassrum.

Åkte hem med bussen, tog en liten promenix med louice och Engla. Väldigt kort för sen behövde jag gå hem för att äta lite och sedan hoppa in i bilen och åka till Uddevalla och sommarhemmet där laget spelade match mot kroppskultur. Är fortfarande förkyld så spelade inte, men tittade lika som Jullan, vi satt och hejade på SHK!! Men det gick inte så bra............. vi förlorade med 25-10. :( Men det är bara att sikta framåt mot nästa match nästa helg mot Höfers i Stora Höga. Kom gärna och titta! :) 

Nu är jag JÄTTE trött så ska bara slappa och snart sova!

I morgon kommer underbara Emma med hennes familj! Skoj, skoj! :D <3



Ha det bra!
Pussar Josefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0