Julstig :)

Hoppas ni har haft en bra jul, det har jag! Fick massa fina paket t.ex en ny tv till mitt rum, wii, en klocka, en sjal som jag är förälskad i :), kläder, m.m. Tack alla! :) 

Igår spelade jag wii hela förmiddagen, min wii fit ålder var 18år. Haha, men idag var jag 14. :) Sedan gick jag ut och sprang och sedan åkte jag och familjen på bio inne i Göteborg. The duchess. Den handlade om en tjej som blev hertiginna i england på 1800-talet. Den var rätt bra, men sorglig. Jag och mamma satt och grät. :)

Idag har jag också spelat wii och gått på promenad med Engla. På en stig mellan timmervik och aröd hade någon pyntat med julgranskulor och glitter. Det såg jag ingår när jag sprang, så idag tog jag med mig kameran och fotade. Här är bilderna: :)

   



       

Nu ska vi ha kalas för pappa som fyller år idag!
Grattis på dig! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

MYSIGT!

2008-12-26 @ 22:08:17
URL: http://punkfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0