Snygga dansare! :)

Hejsan alla!

Igår tränade jag igen vanlig träning för första gången på tre eller fyra veckor! :) Har varit förkyld och förra veckan tränade vi med 95:orna och hade match på onsdagen! Vi vann, 16.13!! :D

Idag var det en rätt lugn och skön dag. Först hade vi bild, redovisade våra bilder vi gjort, vilket betyder: hon tog bilderna, satte upp dem på tavlan och stälde några frågor. Inte alls svårt. Och så fick vi pepparkakor. :) Sedan var det no-labb. Där hade vi en frågesport på no och matte frågor. Jag, Elin, Linnea och Carro fick 20/35! Vi var inte jätte bra! :P Lunch, stekt fisk, helt ok. Efter lunchen hade vi so, där gick vi en poängpromenad. Jag och Evelina fick alla rätt!! Här ägde vi!! :D Och sedan hade vi kval och då tittade vi på Bridget Jones dagbok, ettan. Så det var rätt bra skoldag. :)

Följde med Louice hem efter skolan. Vi tittade på en film när vi var typ 3-4 år och dansade till Markolio och Spice Girls. Hade på oss magtröja, kjol och strumpbyxor. :P :D Vi var jätte söta! Höll på att skratta ihjäl!!! :D:D:D <3
Nu sitter jag och håller på med syror och baser. Jippi........ Ska ha diskussion på det i morgon. "/


Dagen outfit:
vinterstövlar från DNA
leggins från ullared
skjort tunika från H&M
kofta från Gina Tricot
armband från Köpenhamn :)


Kramar! :)


Kommentarer
Postat av: eveliina <3

du är söt ! :d och vi ägde söner(aa)<3

2008-12-17 @ 16:45:55
URL: http://heejeveliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0