That's so 2013

Ett underbart år har passerat, det bästa jag hittills varit med om. Hade en kickstart i början av året där jag tränade mycket och mådde väldigt bra. Avoriaz med familjen i februari, bästa resan jag varit på! Efter det kom några månader som var rätt sega men innehöll ändå 100-dagarsfesten, vårkänslor och ett underbart cupguld på friendsarena. Sen kom höjdpunkter som balen och studenten. Och de dagarna går inte att beskriva med ord hur bra dem var, hur vacker jag kände mig på balen och glädjen när vi dansade och sjöng på flaket. 
Sommaren inleddes av Istanbulresa som var supermysig, följt av lyckat midsommarfirande, jobb, fest, sol m.m. och avslutades med resa till Kos med tjejerna.
Hösten har betytt Handelshögskolan. Nollningen var sjukt kul, fest hela tiden, träffa nya människor, leka, dansa osv. Jag har under hösten lärt känna många fina människor och trivs så bra i skolan även med kurserna. Än så länge har jag även klarat alla tentor och det känns så himla skönt!
Året avslutades på bästa sätt. Åt middag med Emilia hos hennes kompis Alice och några till. Vi sjöng kareoke, lekte sista minuten och hade det trevligt. Efter tolvslaget åkte vi in till stan och excet där jag träffade Hanna och Rebecka och alla dansade till morgonen kom. Så himla bra sätt att fira av 2013 och in 2014!










Kommentarer
Postat av: Mamsen

Fin skrivet min flicka. Go för ett fantastiskt 2014. Kram

2014-01-02 @ 16:07:31
Postat av: Tanja

många härliga bilder!

2014-01-13 @ 06:07:38
URL: http://tanjaselma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0