Cool up

Godmorgon! 

Ligger just nu på en luftmadrass i Emmas lägenhet i gårdagens kläder och med sminket kvar. Blev en spontan sov över så hade inte med mig några grejer. Men det funkar bra ändå!

Tentan var igår, känns helt okej, men är ändå osäker, kan vara ett U, kan vara ett G... 
Efteråt gick vi hem till Emma och lagade pasta carbonara och förade. Jag hade med mig en grön läskdrink liknande dryck vi köpt i Tyskland. Den var inte god kan jag tala om, haha. Men den hade ju skönaste sloganen;
Sen drog vi oss till trädgårn där alla bar 95:or, men vi dansade på hela natten ändå så hade kul!

Idag bär det av för en dagsvisit till Jullan i Trollhättan med Anna, ikväll vet jag inte om det blir chill i soffan eller gå ut och ta ett glas med Emma. Gissa vad jag känner för just nu? Haha. Dock känner jag mig ganska pigg vilket är skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0