Je t'aime


Hade världens mysigaste kväll igår. Var tvek på om jag ens skulle orka åka in pga förkylning och trötthet men kompromissade med mig själv med eftermiddagssömn och nyker kväll. Och är så glad att jag gjorde det, så himla bra kväll!! Vi satt på le pain francais på Avenyn och tjötade hela kvällen. Det är så fint där, rekommenderas verkligen! 

Idag vaknade jag klockan elva, helt sjut ju! Brukar aldrig sova så länge även fast jag varit uppe sent. Men tror det var välbehövligt. Sen har jag räknat statistik så nu har jag gjort de talen jag sagt att jag skulle göra idag vilket betyder fritid! Ska läsa femtio nyanser av mörker och kanske spela the sims för det är jag lite sugen på, om jag orkar sätta igång det, haha! Ikväll kommer bekanta hit så vi ska äta middag och se mello. Blir en lugn och mysig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0